Založ si blog

Umlčali Arabov. Ale z Múru nárekov sa včera vyvalil mohutný balvan. . .

… a to s obrovským rachotom. Som všímavý na znamenia. Raz som verejne povedal – že ak nemôžem robiť žurnalistiku práve ja – ak musím verejne mlčať, potom nech kričia za mňa tieto balvany. Bolo to pre to, že pred 12timi rokmi, zrušil župan župné noviny – hneď po slávnostne vyhraných voľbách – ani kockatohlavý krutohlav neznášajúc kultúru – Napoleon. Bolo vraj treba peňazí na jeho technokratické cesty – ktoré sú ale dodnes celé rozfajčené. A vypratal nás, novinárov na ulicu – samozrejme. /Neskôr ho porazila žena!/  Inak, kedysi ma chceli mierne umlčať aj ako podnikového novinára v Stredoslovenskej energetike. Aj som sa umlčal, lenže vtedy tam v noci spadla stará buržoázna garníža, asi tak z roku 1948, ktorá prežila aj socializmus a nový kapitalizmus. Akože inak? Na môj stôl – a tak som sa zase odmlčal. Aké smiešne slovo – mlčať – znie to skoro ako mečať – ani ovce v stáde…

Tento výkrik – nekrológ – odkukal som od Ježiša v Biblii, ktorý takto obhájil prorokov a slobodu myslenia a slova bežných ľudí. Vtedy, keď ho mocipáni okrikovali, aby utíšil zástupy, ktoré skandovali po jeho ceste do Jeruzalema. Ale aké bolo moje prekvapenie, keď potom spadla kamenná lavína v Terchovej, a neskôr aj hradné bralo v Strečne. A veľký pán – župan – tam „najednou“ behal vyplašený pred kamerami v mikine a galošiach. No a teraz sa s mohutným výkrikom vyvalilo aj balvanisko z Múru nárekov v Jeruzaleme, čo označili za najnezvyčajnejšiu vec za posledné desaťročia… Kde a kedy som to povedal? Tu – pred štyrmi rokmi som to nezameniteľne napísal – na tejto stránke už nič nezmažete, čo napíšete pod svoje video https://www.mojevideo.sk/…/ako_vyvolat_vilu_beronu_zo_slove…

No a tu je zase správa o balvane, ktorý sa vyvalil z múru https://www.topky.sk/…/Z-Muru-narekov-sa-uvolnil-100-kilogr…

Inak, kto sleduje dianie – všimol si, že balvany fakt môžu súvisieť s mlčaním. Ako znamenia. Veď len pred niekoľkými dňami vyhlásili v Izraeli za jediný úradný jazyk hebrejský jazyk – a tým zarazili používanie arabčiny, umlčali Arabov.

Farár Kuffa a horolezec Fiala – duchovné veci súvisia, lenže treba mať videnie

22.07.2018

Chcel by som vám sprístupniť túto zvláštnosť, ktorú som si povšimol za posledné dni na Slovensku. Najskôr vyšla táto pikantná anekdota o farárovi Kuffovi, ktorú zažil. Veľmi ma prekvapilo, ako prebral toto publikum v kostole – s týmto! Vraj ho obťažovala v aute mladá prostitútka na parkovisku. Ale povedal som si – čistému je všetko čisté – nič za [...]

Vyhlasujem nový žáner starého tmárstva, presnejšie nového vinárstva

30.05.2018

Prisvojujem si autorstvo – nový žáner v novinárstve ako jej obohatenie. Všimol som si, že starí vinári, presnejšie noví novinári píšuci do internetových periodík – digitálnych – nikdy nepoužívajú a ani nepoužili na záver svojho článku žiaden link na nejakú pesničku, ktorú takýto ich článok evokuje. Robím to len ja. Neviem prečo to takto nerobia. [...]

S euromenou špekulujú jak Beta. . . nechcem tu povedať, že s čím

24.05.2018

Oni furt len zahusťujú tú menu – až tak, že napokon stráca reálnu svoju kúpnu silu, hodnotu. Išiel som si kúpiť na chodbu do automatu dobožku. Vypadol mi vydávok – 50 centi. Vyletel až von a zgúľal sa o poschodie nižšie, tú mincu som tam ale videl. Áá, kašlem na ňu – napadlo mi. Ale zároveň mi napadla aj parémia kámoša, čo robil v banke: Kto nie je [...]

Mosta SNP

Pre otvárací koncert festivalu Starmus polícia upozorňuje na dopravné obmedzenia v Bratislave

11.05.2024 21:40

Počas oboch dní bude večer most SNP obojsmerne uzatvorený pre autá, prejazdný bude len pre MHD.

čaputová, černihiv, ukrajina

Čaputová navštívila ukrajinskú Černihivskú oblasť, vyzdvihla pomoc Slovenska

11.05.2024 21:03

Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová pokračovala v sobotu vo svojej rozlúčkovej ceste po Ukrajine.

polícia

Polícia obvinila v prípade mŕtveho muža na Orave 59-ročného muža z vraždy

11.05.2024 19:54

Obvinený muž mal v rodinnom dome v Námestove po predchádzajúcom vzájomnom konflikte bodnúť do oblasti hrudníka 56-ročného muža.

Rusko Mišustin

Putin potvrdil zloženie novej vlády, ktorá bude mať desať vicepremiérov

11.05.2024 17:26, aktualizované: 19:31

Staronový ruský premiér Michail Mišustin predložil Štátnej dume kandidátov na posty v novej vláde.

bignewspaper

Neplašte svetu škovránky v cukrovej vate nad obzorom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 281395x
Priemerná čítanosť článkov: 2931x

Autor blogu

Kategórie