Založ si blog

Archív: október, 2017

Môj návrh zákona – o ďalšom neprepúšťaní prepustencov – alebo, ľudia, pre boha veď ja som vám už svätý

Minule ma zastavil priateľ s pre mňa nečakanou otázkou počas rozhovoru: Čožéé, ty si bol už desaťkrát prepustený pre organizačné zmeny od roku 89??? Neblázni, ja som stále v podstate na jednom a tom istom mieste. To, čo tu napíšem – sa netýka môjho priateľa, ale tých, ktorí sa zachránili už vo viacerých firmách tým, že sa za mňa schovali, a aj za takých ako […]

Pokračovanie článku

Naháňali obyčajného človeka. . . : )

Naháňali obyčajného človeka. Farizeji, koryfeji, mocibažníci. Naháňali a štvali ho doma, na ulici v parku. Až sa na ostatok pozastavil. I povšimnúc si vlastného tieňa zistil, že sa celý život iba chveje o svoj biedny život. Teda nežije. Nuž, neostávalo iné, než obliecť tepláky a trénovať. A len čo vbehol zo sídliska do lesa, začul, ako vietor rovno do ksichtu mu […]

Pokračovanie článku

Premena havlovských „králikáren“ na prezidentské apartmány

OBYTNÉ PANELÁKOVE DOMY A ICH BYTY – ako v nich zvýšiť úroveň bývania z bežných až na PREZIDENTSKÉ APARTMÁNY? Nie je to možné? Musel by som byť čarodej? Tak sa ale teraz moc dobre pozerajte! […]

Pokračovanie článku
Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

bignewspaper

Neplašte svetu škovránky v cukrovej vate nad obzorom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 280579x
Priemerná čítanosť článkov: 2923x

Autor blogu

Kategórie