Založ si blog

Umlčali Arabov. Ale z Múru nárekov sa včera vyvalil mohutný balvan. . .

… a to s obrovským rachotom. Som všímavý na znamenia. Raz som verejne povedal – že ak nemôžem robiť žurnalistiku práve ja – ak musím verejne mlčať, potom nech kričia za mňa tieto balvany. Bolo to pre to, že pred 12timi rokmi, zrušil župan župné noviny – hneď po slávnostne vyhraných voľbách – ani kockatohlavý krutohlav neznášajúc kultúru – Napoleon. Bolo vraj treba peňazí na jeho technokratické cesty – ktoré sú ale dodnes celé rozfajčené. A vypratal nás, novinárov na ulicu – samozrejme. /Neskôr ho porazila žena!/  Inak, kedysi ma chceli mierne umlčať aj ako podnikového novinára v Stredoslovenskej energetike. Aj som sa umlčal, lenže vtedy tam v noci spadla stará buržoázna garníža, asi tak z roku 1948, ktorá prežila aj socializmus a nový kapitalizmus. Akože inak? Na môj stôl – a tak som sa zase odmlčal. Aké smiešne slovo – mlčať – znie to skoro ako mečať – ani ovce v stáde…

Tento výkrik – nekrológ – odkukal som od Ježiša v Biblii, ktorý takto obhájil prorokov a slobodu myslenia a slova bežných ľudí. Vtedy, keď ho mocipáni okrikovali, aby utíšil zástupy, ktoré skandovali po jeho ceste do Jeruzalema. Ale aké bolo moje prekvapenie, keď potom spadla kamenná lavína v Terchovej, a neskôr aj hradné bralo v Strečne. A veľký pán – župan – tam „najednou“ behal vyplašený pred kamerami v mikine a galošiach. No a teraz sa s mohutným výkrikom vyvalilo aj balvanisko z Múru nárekov v Jeruzaleme, čo označili za najnezvyčajnejšiu vec za posledné desaťročia… Kde a kedy som to povedal? Tu – pred štyrmi rokmi som to nezameniteľne napísal – na tejto stránke už nič nezmažete, čo napíšete pod svoje video https://www.mojevideo.sk/…/ako_vyvolat_vilu_beronu_zo_slove…

No a tu je zase správa o balvane, ktorý sa vyvalil z múru https://www.topky.sk/…/Z-Muru-narekov-sa-uvolnil-100-kilogr…

Inak, kto sleduje dianie – všimol si, že balvany fakt môžu súvisieť s mlčaním. Ako znamenia. Veď len pred niekoľkými dňami vyhlásili v Izraeli za jediný úradný jazyk hebrejský jazyk – a tým zarazili používanie arabčiny, umlčali Arabov.

Farár Kuffa a horolezec Fiala – duchovné veci súvisia, lenže treba mať videnie

22.07.2018

Chcel by som vám sprístupniť túto zvláštnosť, ktorú som si povšimol za posledné dni na Slovensku. Najskôr vyšla táto pikantná anekdota o farárovi Kuffovi, ktorú zažil. Veľmi ma prekvapilo, ako prebral toto publikum v kostole – s týmto! Vraj ho obťažovala v aute mladá prostitútka na parkovisku. Ale povedal som si – čistému je všetko čisté – nič za [...]

Vyhlasujem nový žáner starého tmárstva, presnejšie nového vinárstva

30.05.2018

Prisvojujem si autorstvo – nový žáner v novinárstve ako jej obohatenie. Všimol som si, že starí vinári, presnejšie noví novinári píšuci do internetových periodík – digitálnych – nikdy nepoužívajú a ani nepoužili na záver svojho článku žiaden link na nejakú pesničku, ktorú takýto ich článok evokuje. Robím to len ja. Neviem prečo to takto nerobia. [...]

S euromenou špekulujú jak Beta. . . nechcem tu povedať, že s čím

24.05.2018

Oni furt len zahusťujú tú menu – až tak, že napokon stráca reálnu svoju kúpnu silu, hodnotu. Išiel som si kúpiť na chodbu do automatu dobožku. Vypadol mi vydávok – 50 centi. Vyletel až von a zgúľal sa o poschodie nižšie, tú mincu som tam ale videl. Áá, kašlem na ňu – napadlo mi. Ale zároveň mi napadla aj parémia kámoša, čo robil v banke: Kto nie je [...]

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

bignewspaper

Neplašte svetu škovránky v cukrovej vate nad obzorom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 280568x
Priemerná čítanosť článkov: 2923x

Autor blogu

Kategórie