Založ si blog

Zamkli ich sťa bicykle – a vôbec každý tu všetko len zamyká

 Moja dnešná kompozičná téma fotovernisáže mesta – sudiaky. Všade kam len z okna pozriem – rančrovery – autiaky. Aj mne dolu parkujú dva – kontajnery, sudiaky…. A začali ich zamykať. Prečo? No poprvé – za smeti sa surovo platí – polplatky vymysleli na mestskom úrade ako poplatky zvlášť – ale nové smetisko v Pov. Chlmci zatiaľ nejako zvlášť nevidím. Ľudia, nedajte si popri bežných daniach zdravotnom, sociálnom poistení, odvodoch vyrúbiť aj ešte nejaké iné extra – napríklad platenie pohotovostí extra a podobne – lebo budú od vás o chvíľu chcieť už všade bežné dane a odvody a potom ešte aj na všetko ešte extra…. Veď politici už prežrali z kasy, čo len mohli – spreneverili socializmus – a teraz vymýšľajú na vás ďalšie svoje pasce – ani také prasce.
No a poplatky sa musia platiť – za smeti – príde ti domov šek. Ale neraz sa tu zastaví auto so smeťami – plný pick-up z najbližšej periférie – a zavalí ti kontajnery pred panelákmi svojími smeťami…. za ktoré neplatí. Niektorí ľudia – nehovorím ale, že všetci – sú strašne vynaliezaví… a preto sa majú celý život nesmierne dobre. Uľavujú si takto podobne vždy a všade, kde sa len dá – na úkor iných… Keď ich upozorníš – buď sa ti smejú, alebo idú aj do bitky. Ľudia si už skoro všade vyrovnávajú na ulici svoje účty rukolapne – živelne, kde ich kto naštve – lebo politici a ani polícia nestíha všetko rozvrátené v tomto štáte ihneď riešiť…
Po druhé – bezdomovci rozhrábavajú kontajnéry – no nebudeš si tu ty hľadať u nás chleba zelený. Zamykajú to – začali firmy – ale budú pokračovať aj obyvatelia. Akoby im závideli tie koše… Minule som hľadal krabicu, chcel som čosi zabaliť a previezť na záhradu – no tu sa ku krabici už ani nedopracuješ, čo zahynieš. Neviem, či viete, že bezdomovci majú tiež svoju rajonizáciu košov – ak im ide iný bezdomovec vybrať ich kôš – vyrúbu ho tam – aj oni si vybavujú účty ručne – stručne. Na tomto svete je všetko už obsadené. Je nás ľudí veľa… Ani len búdkoknihu nepresadíš, neprepasuješ do parku, neprekliesniš si cestu tak, aby si sa ukázal a presadil. Zamknú už aj koše a hotovo. Tak to je sila – a ja kam pôjdem spať, keď ma žena vyrazí z bytu? Inak ja tvrdím celý život, že najdôležitejšie je v živote – mať od niečoho kľúče… Ale nie od kontajnera, do kelu 🙂 Každý všetko len zamyká a ohrádza ako v nejakých Ohradzanoch, Múúú. Ale majú pravdu, lebo na Slovensku keď niečo neprivaríš, alebo reťazov neobkrútiš – vezme to do rána v nohy http://bignewspaper.blog.pravda.sk/2018/03/12/z-rozmlacenyho-kostela/

 Autor blogu je autorom fotografií.

Umlčali Arabov. Ale z Múru nárekov sa včera vyvalil mohutný balvan. . .

24.07.2018

… a to s obrovským rachotom. Som všímavý na znamenia. Raz som verejne povedal – že ak nemôžem robiť žurnalistiku práve ja – ak musím verejne mlčať, potom nech kričia za mňa tieto balvany. Bolo to pre to, že pred 12timi rokmi, zrušil župan župné noviny – hneď po slávnostne vyhraných voľbách – ani kockatohlavý krutohlav neznášajúc kultúru [...]

Farár Kuffa a horolezec Fiala – duchovné veci súvisia, lenže treba mať videnie

22.07.2018

Chcel by som vám sprístupniť túto zvláštnosť, ktorú som si povšimol za posledné dni na Slovensku. Najskôr vyšla táto pikantná anekdota o farárovi Kuffovi, ktorú zažil. Veľmi ma prekvapilo, ako prebral toto publikum v kostole – s týmto! Vraj ho obťažovala v aute mladá prostitútka na parkovisku. Ale povedal som si – čistému je všetko čisté – nič za [...]

Vyhlasujem nový žáner starého tmárstva, presnejšie nového vinárstva

30.05.2018

Prisvojujem si autorstvo – nový žáner v novinárstve ako jej obohatenie. Všimol som si, že starí vinári, presnejšie noví novinári píšuci do internetových periodík – digitálnych – nikdy nepoužívajú a ani nepoužili na záver svojho článku žiaden link na nejakú pesničku, ktorú takýto ich článok evokuje. Robím to len ja. Neviem prečo to takto nerobia. [...]

Mykola Solskyj

NABU podozrieva ukrajinského ministra Solského z nezákonného nadobudnutia štátnej pôdy

23.04.2024 12:18

Od začiatku ruskej invázie vo februári 2022 sa na Ukrajine objavilo viacero korupčných káuz.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00, aktualizované: 12:11

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

bignewspaper

Neplašte svetu škovránky v cukrovej vate nad obzorom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 280258x
Priemerná čítanosť článkov: 2919x

Autor blogu

Kategórie