Založ si blog

Pani svokra zosnulého J. Kuciaka mala totálnu pravdu

Ak sa pozriete na články novinára J. Kuciaka – vidíte, že ten sa s tým vôbec, ale absolútne nepáral a išiel úplne od pása tému po téme – kauzu po kauze – ako prišla. Ak ho niekto zámerne zabil kvôli novinárstvu – bolo to preto, že sa po prečítaní jeho článkov zľakol, že sa dostane na rad a na svetlo božie aj jeho prípad. Lenže teraz – Kto sa zľakol, kto to bol, keď je plná republika krížom-krážom lotrov a zlodejov už od roku 1989, že by si o tom mohol písať aj celý život knihy…? Ale veď zlodejov je také kvantum, že si kradnú navzájom… https://www.youtube.com/watch?v=baq2b9f-wV4
A ešte niečo – ak ste videli tú televíznu výpoveď jeho svokry, tá povedala, že ho varovala, nech píše len tak – ako ostatní novinári, len „také blbosti“ /teda napríklad o japonských vedcoch, ktorí vynašli prístroj na vyhľadávanie hríbov – ako to uvádzam aj ja/. Tá pani mala prosto zdravý rozum a aj intuíciu a bála sa o svoju dcéru, ako aj o neho… Prečo ju nepočúvol? V takomto prípade by sa zrejme vystavil riziku, že by ho hnali k ťažkým témam sami v redakcii, alebo by ho možno hnali aj z redakcie – že tam chcel len tak vegetiť – lenže TOTO MOŽU – vegetiť – len určití ľudia – protéžovaní a to on asi ani moc nebol, bol to zrejme len taký obyčajný novinár z ľudu – ako ja /nechcel sa nechať zavrátiť na najbližšiu vrátnicu – smer kolcentrák/…
Skrátka – celá novinárska republika len tak vegetí – dobre to tá pani charakterizovala – píšu „hovädziny“ a on sa jediný urval, lebo si buď chcel niečo dokázať, vegetiť mu nedovolili, alebo ho niekto niečim POVERIL – že má, alebo mal by, či musí písať takéto preťažké témy… Mal počúvnuť tú paniu, tú svokru – napísať zopár vážnych vecí a potom písať to, čo aj ostatní… A skutočne, ak si pozriete server Aktuality.sk práca aj jeho renomovaných kolegov zvučných mien je oproti nemu iba odvar z čajových lístkov… Píšu tam komentáre na to, čo sme už videli v televízii… A to je žurnalhodnota allá Slúžky nadojili čierneho mlieka…
Namiesto toho – ako ona povedala – vraj jej odvetil, že mu hrozí pri najhoršom len žaloba a vraj, že sa dá z nej potom vykrútiť… Prosím vás, ale kto mu naoktrojoval – napukal do hlavy – takéto kliny? Prosím vás, na ktorej katedre žurnalistiky či masmediálnej komunikácie, v ktorej redakcii – toto takto vyučujú?
Osobne som si kopíroval všetky skriptá počas môjho štúdia celej žurnalistiky – ak som aj nejaké požičal – museli mi to vrátiť. Mám ich pod posteľou dodnes – žena mi nadáva – už to vyhádž! aj tak už nikdy nebudeš nikde prednášať… To ťa nedajú… /Já, boha!/. A nevyhádžem, nikdy to nevyhádžem… Aspoň môžem podľa nich dodatočne verejne dodať sem aj ja to, ako má vyzerať klasická dobrá žurnalistika a nie to, čo dnes nútia robiť novinárov rôzne záujmové skupiny, ktoré sa prostredníctvom médií predvádzajú na verejnosti, naznačujú, alebo vytočení aj verejne vyťahujú – kto na koho čo má…. Slovenská žurnalistika tu nie je nejakou vydrbanou šachovnicou nejakej hŕstky militantných technokratov.
Moje súvisiace články tu http://bignewspaper.blog.pravda.sk/…/ano-zial-masova-infor…/ ale napríklad aj tu http://bignewspaper.blog.pravda.sk/…/vsetci-su-otraseni-a-…/ možno niečo aj tu http://bignewspaper.blog.pravda.sk/…/japonski-vedci-vynasl…/ ale iste veľa aj tu http://bignewspaper.blog.pravda.sk/…/bola-raz-jedna-zurnal…/

Umlčali Arabov. Ale z Múru nárekov sa včera vyvalil mohutný balvan. . .

24.07.2018

… a to s obrovským rachotom. Som všímavý na znamenia. Raz som verejne povedal – že ak nemôžem robiť žurnalistiku práve ja – ak musím verejne mlčať, potom nech kričia za mňa tieto balvany. Bolo to pre to, že pred 12timi rokmi, zrušil župan župné noviny – hneď po slávnostne vyhraných voľbách – ani kockatohlavý krutohlav neznášajúc kultúru [...]

Farár Kuffa a horolezec Fiala – duchovné veci súvisia, lenže treba mať videnie

22.07.2018

Chcel by som vám sprístupniť túto zvláštnosť, ktorú som si povšimol za posledné dni na Slovensku. Najskôr vyšla táto pikantná anekdota o farárovi Kuffovi, ktorú zažil. Veľmi ma prekvapilo, ako prebral toto publikum v kostole – s týmto! Vraj ho obťažovala v aute mladá prostitútka na parkovisku. Ale povedal som si – čistému je všetko čisté – nič za [...]

Vyhlasujem nový žáner starého tmárstva, presnejšie nového vinárstva

30.05.2018

Prisvojujem si autorstvo – nový žáner v novinárstve ako jej obohatenie. Všimol som si, že starí vinári, presnejšie noví novinári píšuci do internetových periodík – digitálnych – nikdy nepoužívajú a ani nepoužili na záver svojho článku žiaden link na nejakú pesničku, ktorú takýto ich článok evokuje. Robím to len ja. Neviem prečo to takto nerobia. [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

bignewspaper

Neplašte svetu škovránky v cukrovej vate nad obzorom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 279976x
Priemerná čítanosť článkov: 2916x

Autor blogu

Kategórie