Založ si blog

Archív: február, 2018

Premiér, tak teraz už nie sme hyeny jedny novinárske?

Aké farizejstvo! Všetci sú otrasení a zdesení – a nik to nečakal? No to je ale impozantné. Ach, jáj – hneď ako som sem napísal svoj posledný článok o žurnalistike – dve hodiny po tom, ako som ho zavesil – vyšli médiá s vraždou novinára J. Kuciaka so snúbenicou. Písal som – aká je to nebezpečná robota – ako kedysi zmizol môj kolega z […]

Pokračovanie článku

Japonskí vedci vynašli prístroj na vyhľadávanie hríbov. . .

Ako je to dnes s informáciou? Žurnalistikou? A ako je to s tvorivou fantáziou, videním futúra? Mával to len vizionár Jules Verne, alebo aj niekto iný? A ako je to s masovou komunikáciou – tak ako vždy, ibaže dnes sa robia ešte väčšie žurnalistické gugliny – bubliny – dokonca bez fantázie, pravdepodobnosti. Dokážem vo svojom fejtóne… Písmo odzrkadľuje […]

Pokračovanie článku

Za socializmu sa to na pracoviskách volalo inžinierska psychológia, ergonomika – dnes sa to volá feng-šui

Tak toto ti je len zvláštne. Odpozoroval, spozoroval a zjastril som niečo zo záhad nášho života. To už viete – ja si vám tak všímam, hoci nejako zvlášť vši nemám 🙂 Nedávno som pracoval v jednej firme. Bola tam nová kolegyňa, prijali sme ju na recepciu – ale po čase odišla. Stihla tam však zriadiť doslova Arborétum Mlyňany – vysadila všade asi 20 […]

Pokračovanie článku

Aj tvrdohlavé tvory ti vedia narýchlo zmúdrieť

Na narodeniny – rozmýšľal som, čo také životné – akú spomienku by som dal. Na čo som prišiel? Čo som zistil? Čo platí na Slovensku? Toto: Prešiel som už celý systém nášho rozvinutého školstva a katedier, spísal som už dvakrát aj celé elektrárne na strednom Slovensku do ich značne význačných firmených novín, aj iné veci spísal aj sfilmoval. Dokonca aj […]

Pokračovanie článku

Niekedy je štatistika – platov – hrozne veľká šlamastika

Životná úroveň je taká, aká je. Nik nevie presne, aká. Iste nevie ani samotný Karel Gott vo svojej piesni: Je jaká je. Ale možno predsalen by ktosi vedel. Totiž, bankári – večne uhladení profíci s pleciami jak vešiaky. A bankárky – pekné dievčatá pri pultoch, kde zabúda na to, prečo práve prišiel nejeden zákazník. Tie však údaje neposkytnú a neposkytnú. […]

Pokračovanie článku

Mám vzácne ochorenie očí, ktoré riešia až v Bratislave

Rád by som sa s vami ako s čitateľmi podelil o svoje skúsenosti o zdraví ľudského zraku tak, ako to môže podať nie každý. Niet azda chúlostivejšieho orgánu ľudského tela, než je váš zrak – oči. Človek si celkovo dáva značný pozor na svoje zdravie, ale svoj zrak si každý skutočne podvedome váži a chráni ako príslovečné oko v hlave. Veď je to životne […]

Pokračovanie článku
Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

bignewspaper

Neplašte svetu škovránky v cukrovej vate nad obzorom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 278988x
Priemerná čítanosť článkov: 2906x

Autor blogu

Kategórie