Založ si blog

Dokážete pohnúť predmetom na diaľku? Telekineticky.

Ja áno – vtedy, keď v živote musím niečo robiť nasilu. Násilie – zažili ste ho niekedy na vlastnej koži? Alebo mobbing, psychické trýznenie, povedzme na pracovisku a podobne? Osobne som musel robiť v živote toľko vecí nasilu, až som si začínal už-už myslieť, že na niekoho zavolám aj Verejnosť proti násiliu. Škoda len, že sa po nej zľahla zem.
Aj dnes. Všetci mi nadávajú, že sa mám už konečne naučiť variť. Vraj pri tom zrelaxujem… Chcú ma „přijmout“ k činnosti – aby som už prestal filojzofovať a začal už konečne niečo – prízemné – ROBIŤ. To fakt si myslíte, že ja som sa pre toto narodil? Pre varenie? Opásať sa doma či na chate „teplou“ fertuchou a postaviť sa ku kastrólku s varechou? Obávam sa, že na toto sa neberiem v živote vážne a ani chovne – skôr viacej len duchovne.
Tak som to skúsil dnes večer – čaj – ale vznikol mi pri tom takýto psychotronický jav, pohla sa mi žufaňa. Nebola termika – sporák vypnutý, chladný aj ho

„Tvorivý“ a iniciatívny plagát jedného zo zamestnancov na budove elektrární v centre mesta Žilina, ktorá je na odpredaj. Ten plagát si po hromadnom prepúšťaní vyslúžil aj päsťou do skla. Tu som zažil aj tú starú buržoáznu garnížu. snímka autor

rák – polievka už dávno chladná, varil som to vzadu na tej druhej platni. Bol to iný jav než termický. Aký? Neviem – psychotronicky, neuroparalytický. Ozvena – kmitočty, rezonancia? Neviem – ale teraz sa v poslednom čase akosi šišmem s ozvenami. Ale – nech vysvetlí skeptik Randi from USA – keď je taký frajer, big newspaper a nič nikomu neuznáva – len fyziku. Urobil som jeho vecnú rekonštrukciu – toho javu – de javu – a nahral na video – lebo pre mňa zvyčajne nie je ťažké zopakovať – nanovo vyvolať akýkoľvek spontánny psychotronický jav… Tak povedzte – môžem, no môžem ja vôbec variť? A sami vidíte, že každý z vás by sa toho v mojom prípade bál aj vzdal. Môj otec vedel variť perfektne – ja na to ale nemám nervy – ver mi. Dôkaz je tu https://www.facebook.com/alojz.mintal/videos/vb.100000292938724/1854055981280815/?type=3
V mojej blízkosti prosto padajú premety – doma, v robote – rád sa na tom zabávam. Zúfalstvo je perfektná motivácia. Keď ma mučili v elektrárňach v robote s ich big podnikovými novinami – dokonca tam drbla aj garníža, ktorá bola nad mojím stolom. Tá stará buržoázna garníža – čo ponáša sa na slíža. Visela tam asi tak od roku 1948 a prešla kapitalizmom, znárodnením, socializmom a potom zase privatizáciou – kapitalizmom nazad – len týmto Lojzom jaksi – prosto neprešla. Normálne v noci drbla, poskákala na vzper – aká bola dlhá – po celej kancelárii a všetko naokolo vyvalila – a ráno Ing. Muller zvolal vyšetrovaciu komisiu – že čo sa tam vlastne stalo – lebo drbla rovno na môj stôl, vyvalila stoličku, big computer Ollivetti a rozmetala všetky lyžičky a rozfajčila aj šálku na tisíc granátových črepín – kde tie lyžičky boli na mojom stole – po celej miestnosti. Tú šialku – vyzerala ako ostrý ježo, čiže ostriež – som si nechal na stole – ale neskôr mi tam aj toto zaraz veľmi rázne zarazili. Ráno s príchodom do roboty to tam vyzeralo – akoby sa tam ruvali divé zveri, alebo traja diabli. A že šlo o vec – o radu – zvolali prísnu poradu. No komisia nič technokratického nezistila, ale poslali tam takého tustého chlapa v montérkach na tráky a rebríkom, s veľkým hammerom a ten sa díval na tú skobu aj dubový kolík, ktorú tam ledva naspäť navalil obojručným forhandom – s baníckym kladivom do tej steny… To toto fakt spadlo len tak? – díval sa na mňa podozrievavo…
Keď som to v krčme rozprával môjmu kámošovi – už nebohému teraz old režisérovi Vilovi Roháčkovi – vyleteli mu slzy z očú, ledva lapal po dychu – spontánne sa zdrapil – a zase – obojručne za guliaky a s veľkým rehotom trielil krížom cez kaviareň do najbližších hajzlôv. Nekultúrne. A to si vravel, že je humorista, človek kultúry a vie už všetko o humore. Najednou pochopil, že ja prosto nemôžem ísť na javisko a dosky, ktoré znamenajú svet – tam ma v živote nikdy nedajú – lebo v divadlách by pri mojich vystúpeniach nekultúrne vybehli všetci naraz na chodbu, do foyer s nízkokapacitným hajzlom – cvrklo by im. A to by ani nepočuli cvrčka, ba priam ani nikde nezaznela žiadna cikáda, z ktorej sa ti pod stanom na čundri jednostaj len – cikať dá.
A potom ma mučil jeden poslanec, neskôr župan v jeho poslaneckej kancelárii s jeho big voľbami – ktoré som mu nakoniec vyhral. Za odmenu ma zavrátil na najbližšiu vrátnicu – no a potom mu najskôr drbla

Hrad Strečno.

kamenná lavína v Terchovej, pričom behal v mikine a galošiach vyplašený po hore pred kamerami. No a teraz mu – tu po ňom ide drbnúť aj celý Hrad Strečno, pričom vôbec nechápe – prečo… Prizval aj horolezcov, aj big odborníkov z IGHP – kde sa Smeráci zliezali v ich budove – jednoducho celý skúmavý geologický prieskum. No zatiaľ nič takého svetoborného nevyskúmali, nepreskúmali a ani nepoňali. Toho župana práve prevalila, porazila vo voľbách baba – kamene už zase nebudú padať.
Aj nedávno – boli sme u rodiny gratulovať – šiel som na wécko – a vrátil som sa nazad – ale až po dvoch minútach spadla v hajzi za mnou dodatečne doska – jak keby som tam ešte bol. Všetci na mňa v obývačke vyvalili oči a rázom poňali – hoci sme doma nejako zvlášť koňa nemali – že si tieto veci ani tak moc nevymýšľam.
Prečo je to tak? Neviem – mávam toto zväčša ak nejdem na tréning… Veľa energie a tiež toľko príkoria v živote – každý by rád skrotil konečne už toho Lojza. Ale veď vodovod sotva jen kapal – ale veď jiný by žízni už skapal – a tak si myslím, že tá recesia v mojej duši vyvoláva občas aj náhle vzkypenie energie až tak – ako keď divotvorný hrniec s kašou na peci začne natvrdo skýpať cez okraj. Niečim enervovane energicky, či energeticky podľa tých elektrární v ľufte zatrasiem – a výsledok vidíte sami. Ak nejde Mohamed k hore – ide hora k Mohamedovi. Ježiš povedal, že ak máš len zrnko viery a povieš tamtomu figovníku, aby sa vykorenil a padol do mora – urobí to. A tiež, že ak nemôžu hovoriť proroci, začnú rozprávať kamene… Ak nemôže rozprávať žurnalista – začnú „mluvit“ za neho aj kamene na hore Fudži – našej mati, čiže na Strečne.

Povedzte, prosím, všetkým – nech ma už nedávajú variť – lebo v Žiline zase raz niečo spadne. A vari som sa ja narodil na varenie? Toto si fakt o mne myslíte? Podobné video? https://www.facebook.com/alojz.mintal/videos/vb.100000292938724/2180830738603336/?type=3 Ale ak ešte niekto potrebuje aj presvedčivejší dôkaz – ten je tu – ať se líbí https://www.facebook.com/alojz.mintal/videos/vb.100000292938724/1304705899549162/?type=3

Umlčali Arabov. Ale z Múru nárekov sa včera vyvalil mohutný balvan. . .

24.07.2018

… a to s obrovským rachotom. Som všímavý na znamenia. Raz som verejne povedal – že ak nemôžem robiť žurnalistiku práve ja – ak musím verejne mlčať, potom nech kričia za mňa tieto balvany. Bolo to pre to, že pred 12timi rokmi, zrušil župan župné noviny – hneď po slávnostne vyhraných voľbách – ani kockatohlavý krutohlav neznášajúc kultúru [...]

Farár Kuffa a horolezec Fiala – duchovné veci súvisia, lenže treba mať videnie

22.07.2018

Chcel by som vám sprístupniť túto zvláštnosť, ktorú som si povšimol za posledné dni na Slovensku. Najskôr vyšla táto pikantná anekdota o farárovi Kuffovi, ktorú zažil. Veľmi ma prekvapilo, ako prebral toto publikum v kostole – s týmto! Vraj ho obťažovala v aute mladá prostitútka na parkovisku. Ale povedal som si – čistému je všetko čisté – nič za [...]

Vyhlasujem nový žáner starého tmárstva, presnejšie nového vinárstva

30.05.2018

Prisvojujem si autorstvo – nový žáner v novinárstve ako jej obohatenie. Všimol som si, že starí vinári, presnejšie noví novinári píšuci do internetových periodík – digitálnych – nikdy nepoužívajú a ani nepoužili na záver svojho článku žiaden link na nejakú pesničku, ktorú takýto ich článok evokuje. Robím to len ja. Neviem prečo to takto nerobia. [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

bignewspaper

Neplašte svetu škovránky v cukrovej vate nad obzorom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 280052x
Priemerná čítanosť článkov: 2917x

Autor blogu

Kategórie