Založ si blog

Kedysi som zjastril na obzore tohto Mohamedána. . .

Letiace vtáky

Kométa mrakov

Letiace srdce

Rozhranie neba

Slnečné echo

Meteorit

Modliaci sa Mohamedán s bielym turbanom – keď som ho odfotil v roku 2002 – po čase začali do Európy utekať imigranti… snímky autor článku

Baránky

Zlatý kríž

Zlatá brána

Temnota

Mesiac

Mráčky – duchovné a oduševnelé symboly. Kedysi som na oblohe uvidel kadečo. A tušil som, čo to bude znamenať. Už pred štvrťstoročím, začal som sa nimi zaoberať. Fotil som ich, skúmal, analyzoval. Je to taká zvláštna zábavka. Každopádne duchovná, mystická a umelecká vec, záležitosť. Obloha je s nami spriaznená, aj Nikola Tesla hovorieval, že ionosféra

Nebo a peklo

kmitá na tej istej frekvencii ako človek, živá bytosť. Zrejme aj preto s ňou máme niečo spoločné a často k nej dvíhame zrak i ruky. Ježiš zastavil aj búrku.

Z oblohy – z mrakov – dá sa z nich aj veštiť, hoci takéhoto veštca som nikdy v živote nespoznal. Ani kniha veštieb z oblohy neexistuje, len z hviezd – astrológia. Potom sa každý zaoberá len banálnymi kartami… Rýchlo som prišiel na to, že ak takého budem chcieť v živote spoznať – musím to byť sám. Presne ako v piesni od Jirku Šelingera: výjdi zítra za ní a neveř pohádkáám, žádny princ už není – musíš tam jít sám…

Obloha je oceán nad našou hlavou, mraky letia, do tvarov a farieb ich kreuje slnce a vietor. Vidno tam symboly, anjelov, bytosti, vtáky a iné, dokonca aj UFO, ktoré vás môžu ovplyvniť ako čokoľvek iné. Obloha a ľudská duša sú navzájom spriaznené – aká obloha, taká nálada a aká nálada, taká atmosféra panuje medzi ľuďmi v mestách na ulici, v práci, v obchode – všade. Za Mojžiša bolo zakázané veštiť z oblohy. Z prikázaní bolo zrejmé, že treba eliminovať čarodejov a mrakoprávcov. Tento termín som našiel len v Biblii. Ale v žiadnom slovníku. Pýtal som sa kolegov – sčítaných Slovákov i Čechov – nik nevie, čo je to ten v biblii zmienený mrakoprávec. Sú to zrejme tí, ktorí plávajú v mrakoch ani šarkani, snívajú v nich pohľadmi – mrakoplavci. A z nich sa snažia aj niečo vyčítať. Nejakú symboliku, znamenie. Inak, aj biblický Jákob – keď zaspal na lúke s otvorenými očami – prisnil sa mu sen, že z mrakov sa spustil k nemu dlhočizný rebrík a on liezol hore… V stredoveku existovali aj počasiari – ktorí vraj vedeli privolať dážď – ni i dnešný budhizmus o tomto pojednáva. Ale asi najväčší rozháňač mráčkov dneška je prof. šiestich akadémií Albert Ignatenko z Ukrajiny, klik sem https://www.youtube.com/watch?v=5MeZ9VbSLpg Ľudia milujú mraky, lietanie, pozorovanie vtákov. Je to o slobode. Údajne lietal, levitoval aj sv. Jozef Kupertínsky, Ježiš, ale aj mág Šimon z biblie, Daidalos aj Ikaros z bájí, koberec z rozprávok. Každopádne nakoniec sa lietania zmocnili aj technici – prví piloti lietadiel. Tak poďte si so mnou zalietať na mojich mráčkoch.

Za mrakmi netreba nikam cestovať, priletia samé, stačí sa len pozerať. Uvidíte letiace srdce, zlatý kríž, anjela, Mohamedána – a toto všetko niečo znamená. Azda najzávažnejšiu predpoveď, symbol som zhliadol ešte v roku 2002, kedy som na oblohe zjastril evidentného práve Mohamedána v bielom turbane, klasicky, modliaceho sa smerom na východ. Vtedy som ešte nevedel celkom presne, čo toto môže asi tak znamenať, no tušil som, ale, ak by som aj povedal – každý by ma vysmial. A internet vtedy ani nebol tak rozvinutý – nebolo to vlastne ani kam zavesiť. No postupne sa to ukázalo pre Európu aj svet v plnom svetle… Čo to asi tak znamenalo. Ak by ste chceli vidieť aj letiace srdce, klik sem https://www.facebook.com/alojz.mintal/videos/vb.100000292938724/815319641821126/?type=3

Ak by niekto chcel spochybňovať moje vízie futúra, nech si dá toto do vyhľadávača https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1123206571032430&set=a.1204875502865536.1073741841.100000292938724&type=3&theater

Umlčali Arabov. Ale z Múru nárekov sa včera vyvalil mohutný balvan. . .

24.07.2018

… a to s obrovským rachotom. Som všímavý na znamenia. Raz som verejne povedal – že ak nemôžem robiť žurnalistiku práve ja – ak musím verejne mlčať, potom nech kričia za mňa tieto balvany. Bolo to pre to, že pred 12timi rokmi, zrušil župan župné noviny – hneď po slávnostne vyhraných voľbách – ani kockatohlavý krutohlav neznášajúc kultúru [...]

Farár Kuffa a horolezec Fiala – duchovné veci súvisia, lenže treba mať videnie

22.07.2018

Chcel by som vám sprístupniť túto zvláštnosť, ktorú som si povšimol za posledné dni na Slovensku. Najskôr vyšla táto pikantná anekdota o farárovi Kuffovi, ktorú zažil. Veľmi ma prekvapilo, ako prebral toto publikum v kostole – s týmto! Vraj ho obťažovala v aute mladá prostitútka na parkovisku. Ale povedal som si – čistému je všetko čisté – nič za [...]

Vyhlasujem nový žáner starého tmárstva, presnejšie nového vinárstva

30.05.2018

Prisvojujem si autorstvo – nový žáner v novinárstve ako jej obohatenie. Všimol som si, že starí vinári, presnejšie noví novinári píšuci do internetových periodík – digitálnych – nikdy nepoužívajú a ani nepoužili na záver svojho článku žiaden link na nejakú pesničku, ktorú takýto ich článok evokuje. Robím to len ja. Neviem prečo to takto nerobia. [...]

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

bignewspaper

Neplašte svetu škovránky v cukrovej vate nad obzorom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 280260x
Priemerná čítanosť článkov: 2919x

Autor blogu

Kategórie