Založ si blog

Toto Smeru v Žiline prehralo voľby – diaľničný obchvat, ktorý ani nemusel byť. . .

…keby ma počúvali… DIALNICNY OBCHVAT DUBNA SKALA VOBEC ANI NEMUSEL BYT: MOJA NOVA VIZIA XQ/ 2017. Nikdy nepochopim, ako je len mozne, ze v technicky ladenom meste plnom vyskumnych ustavov dopravnych a dopravnych univerzit – zatial nikoho nenapadlo urobit skratku, obchvat a prepojenie polovice mesta, teda obci celej Visnovskej doliny, Trnovskej doliny, sídliska Solinky a Vlcince, nákupné centrum Ul. vysokoskolakov – odbocka v Celulozke popod priehradny mur Vodneho diela ZIlina /viď foto autora/ az do Teplicky nad Vahom, zeleznicna prekladka – odbocka na terminal zeleznice SR – krizovatka za mostom cez Vah, smer KIA. Takto by polovica mesta obisla najtazsiu a najfrekventovanejsiu krizovatku v republike pri Hypertescu Košická ul. v Ziline, pri ktorej vecne vyplakavaju uzimeni novinarikovia v televiziach, zupani a primatori, dopravní experti. Bolo by to len 100 metrov, slovom sto metrov, vybudovania novej cesty cez luku popri Vahu a zo Soliniek si v Teplicke za pat minut a cela Terchovska dolina, Bratislava, Rajec, Bytca, Kysuce ma novu skratku do mesta, aj do Martina, na Oravu aj Liptov. … A naopak – a späť. Nebolo by treba ani kompy v Strecne, alternatívnych trás – ale najma cely trakt Kysuce smer Martin by sa onej zapchatej krizovatke vyhli.
Cela Orava, Liptov, Martin by len zbehli pred mestom dolu do prava okolo erotiaku Celulozka – kde bol kedysi monumentalny kosak s kladivom- a uz su pod priehradným murom a v Teplicke pri moste – krizovatka terminal Zeleznice. Tam mal byt kruhac a tym padom sa dalo dostat na Terchovu, alebo aj na Kysuce, staru cestu do Bytce, ale aj novu dialnicu Bytca, Bratislava – alebo aj na Rajec – Prievidza. a TO AJ STAROU CESTOU MEDZI Vahom a Dubnom.  Co chcete viacej? Minimalne pre osobnu dopravu – impozantne. Pritom by to bol fakt len len kusok cesty po lúke okolo Váhu popod dve koľajové trate. Ziaden obchvat Dubna skala.
No a toto im musi zasa zadarmo povedat – dať jeden nenovinar necinny, o ktorom sa zacina pindat, ze psi hlas do neba nevola. No banda jedna leniva skorumpovana. Novinarikovia – skôr ale píšuci politici – menej prekrasnych talkshow po baneroch, menej narcisacenia a racte uz konecne aj poradit tymto big technikom a cestarom  hrajucim po kapelach a venujuc sa najednou basneniu a muze – co maju robit s dopravou pri svojich platoch. A nielen sa prechadzat  galeriach po hradoch, a Budatínskych , Oravských zámkoch, poinvestovávať si do mohutných tunelov a obchvatov, z ktorých padajú kamene rovno do kolony aut s celymi rodinami aj detmi, mrznuc dolu na verimboha po tmach. Robiť retardujúce retardéry, ktoré pretazia cestu hmotnostou, hlukom i rezonanciou ani truby jerichove a idu zhodit Hrad Strecno… A teraz zase nazad – už len dva pruhy – sa planuju – najednou. Rovnako aj rusit noviny ani kockatohlavy krutohlav Napoleon a do tych ostatnych ponasadzovat svojich krpatych ludkov rezimu. Radil som im to už neraz, naposledy 5, marca 2017 v mojej vizionárskej Búdkosove, kde nahlíži už celá republika ani Nostradamus do zrcadla…  – hľa – ten kruháč v Celulozke tam potom začali robiť, ale to nestihli https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1430053113681106&set=a.1430053043681113.1073741846.100000292938724&type=3&theater

12.11.2017 P.S.: Predpokladal som – a aj sa stalo, že mi tu bude niekto vkladať nejaké zrkadlo a bude oktrojovať, vraj – NIČ NOVÉ – : Ach, jáj – moje nové zrkadlo – koho by to asi len tak len napadlo? Zaujímavé, že mi ho dali práve v deň, keď som tu zdvihol charakter žilinským technokratom – technokatom svojim článkom o múze. A to mi vraveli, že im ma je ľúto, nestojím za to, potom sa mi smiali, potom nadávali a teraz toto zrkadlo… Všade je to takýto postup – potup. No asi predsa len začnem písať. Kto by tu písal pravdu? Teta Droll? No a tebe sa zdá, že toto finančne náročné riešenie starostu NIČ nové, ceu Strečno – to je to isté, čo som navrhol ja – vybudovať IHNEĎ a bez peňazí 50metrovú spojnicu tesne popod priehradným múrom v Celulózke – a rieši to zároveň aj Višňové, Solinky, Trnové, Vlčince, Hliny – teda aj pol mesta bez toho, že by sa museli vracať do Strečna? Isteže, veď každé cestujúce dieťa vidí z okna to, čo ja a aj starosta,, to, čo je v tvojom príspevku z novín, vizualizáciu, fatamorgánu – nejakú novú spojnicu, most kdekoľvek už od Martina a to už od roku 1968 – tak práve TOTO NIE JE NIČ NOVÉ! Len, či ju aj zbadalo a navrhovalo práve tam kde ja – IHNEĎA BEZ PEŇAZÍ v tomto článku – to je otázka.skratka-ciest

 

 

Umlčali Arabov. Ale z Múru nárekov sa včera vyvalil mohutný balvan. . .

24.07.2018

… a to s obrovským rachotom. Som všímavý na znamenia. Raz som verejne povedal – že ak nemôžem robiť žurnalistiku práve ja – ak musím verejne mlčať, potom nech kričia za mňa tieto balvany. Bolo to pre to, že pred 12timi rokmi, zrušil župan župné noviny – hneď po slávnostne vyhraných voľbách – ani kockatohlavý krutohlav neznášajúc kultúru [...]

Farár Kuffa a horolezec Fiala – duchovné veci súvisia, lenže treba mať videnie

22.07.2018

Chcel by som vám sprístupniť túto zvláštnosť, ktorú som si povšimol za posledné dni na Slovensku. Najskôr vyšla táto pikantná anekdota o farárovi Kuffovi, ktorú zažil. Veľmi ma prekvapilo, ako prebral toto publikum v kostole – s týmto! Vraj ho obťažovala v aute mladá prostitútka na parkovisku. Ale povedal som si – čistému je všetko čisté – nič za [...]

Vyhlasujem nový žáner starého tmárstva, presnejšie nového vinárstva

30.05.2018

Prisvojujem si autorstvo – nový žáner v novinárstve ako jej obohatenie. Všimol som si, že starí vinári, presnejšie noví novinári píšuci do internetových periodík – digitálnych – nikdy nepoužívajú a ani nepoužili na záver svojho článku žiaden link na nejakú pesničku, ktorú takýto ich článok evokuje. Robím to len ja. Neviem prečo to takto nerobia. [...]

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

bignewspaper

Neplašte svetu škovránky v cukrovej vate nad obzorom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 96
Celková čítanosť: 280395x
Priemerná čítanosť článkov: 2921x

Autor blogu

Kategórie